دانلود موزیک 2014

دانلود آهنگ جدید2014

دانلود موزیک 2014

دانلود آهنگ جدید2014

دانلود موزیک جدید

اهنگ جدید و زیبای امون امون از دست تو از امین فیاض و رضا عزیزان

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا و شاد فارسی و ترکی از امین فیاض و رضا عزیزان حتما دانلود کنید.

بخشی از متن اهنگ امون از دست تو – امین فیاض

دلم و بر میزنی با چشو ابروی سیات              واسه من ناز میکنی میدونی که میمیرم برات

6zwnmes7 دانلود اهنگ بسیار شاد فارسی ترکی از امین فیاض

دانلود اهنگ با کیفیت بالا

امین فیاض – امون امون از دست تو


 

دانلود آهنگ ترکیه ای جدید Mustafa Ceceli به نام Deli Gonlum ، این آهنگ ترکیه ای بسیار زیبا را می توانید در ادامه با لینک کستقیم و کیفیت Mp3 128 دانلود نمایید.

Mustafa Ceceli – Deli Gonlum – Mp3 128

 

Mustafa Ceceli Deli Gonlum دانلود آهنگ ترکیه ای جدید Mustafa Ceceli به نام Deli Gonlum

 

 

دانلود آهنگ ترکیه ای Mustafa Ceceli به اسم Deli Gonlum

 


 

دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری
  نام ترک ها : من ندیمت ، میمونم با تو ، خانومی
ترانه : حمید فریزند و مهرزاد امیر خانی
آهنگساز : حمید فریزند و مرتضی پاشایی
تنظیم : مسعود جهانی و مرتضی پاشایی
تهیه شده در استودیو رضا شیری

نیما خواننده اهنگ خانومی میباشد که ۳ سال پیش اشتباها با اسم شهرام کاشانی پخش شد

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری

   dl من ندیدمت | کیفیت 320
   dl1 میمونم من با تو | کیفیت 320
   dl2 خانومی | کیفیت 320
   dl3 من ندیدمت | کیفیت 128
   dl4 میمونم من با تو | کیفیت 128
   dl5 خانومی | کیفیت 128


 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم

شعر و ملودی : محسن یاحقی – تنظیم ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم



 

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام تو جون منی

ترانه , موزیک و تنظیم : سینا گلزار

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام تو جون منی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.